Založ si blog

Bolesť s krídlami

Väzeň vo väznici,
Neschopný vidieť krásu života.
To som ja. Každý pohyb brzdí môj sen.
Cudzie oči nesmú zbadať utrpenie.

Slečna bolesť zahráva sa
s mojím telom.
Bolí to! Horké slzy tečú potokom.
Verím v deň, keď prestanem byť otrokom.

Trhám bolestnú reťaz.
Krídla zacítili príležitosť .
Endorfín šťastia kmitá
s čoraz väčšou amplitúdou.
Skáče vysoko nad nulu.

Som vďačná za každú sekundu.❤️
Som momentálna. Moje oči pozorujú,
Všetky zmysly pracujú na plné obrátky.
Vytrácam negatívne spomienky kdekoľvek som
Myslím na jediné. Myslím na oslobodzujúci, bezbolestný život.

Lakomec!

14.04.2018

Ona ublížená klesá ku dnu v mláke v daždi, plná výčitiek, v hlave poblázdenej vraždí. Sama seba pýta sa, prečo je to tak, jej srdce sťa korisť ľahko ulovil pytliak. On díva sa do jej uplakaných očí, ona na neho pohľadom útočí. Cíti sa beznádejne ako špendlík v kope sena, nemá nádej, je tak vyplašená. Nadišiel čas bojovať so smútkom vrúcnym, aj napriek slzám [...]

Myšlienky

24.03.2018

Ja bdiem, kým ty spíš. Ty tvoríš, kým mne preteká život pomedzi prsty. Siaham na dno svojho existenčného pohára. Je prázdny. Hľadám zmysel. Moje myšlienky sú nevypovedané. Chcem kričať. Nemôžem. Viem byť šťastná? Čítam medzi riadkami svojej duše. Sťažuje sa. Nie je zdravá. Každým dňom je na tom horšie. Potrebujem liek. Liek na dušu. Melódiou, unášam sa od [...]

Hladenie duše

21.03.2018

Spomaľ a v pokoji sa zahľaď na nočnú oblohu. Venuj tým roziskreným svetielkam aspoň sekundu svojho vzácneho času. Je v nich sila. Poriadne sa nadýchni. Všetko bude v poriadku. Musí to byť predsa o niečom viac ako len o dobrých známkach, honosnom príbytku či o najšpičkovejšom smartphone. Ak si myslíš, že nemáš cenu, tak mi dovoľ povedať ti, že sa veľmi myslíš. Si [...]

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Constanta, NATO, protivzdušná obrana, Rumunsko, vojaci, Mihail Kogalniceanu

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8963x
Priemerná čítanosť článkov: 1494x

Autor blogu

Kategórie